
Customer journey en de contentstrategie
Customer journey & strategie voor content Bewust van de fases van jouw doelgroep De customer journey beschrijft het proces dat jouw potentiële klant doorloopt als ze een oplossing zoeken voor
Customer journey & strategie voor content Bewust van de fases van jouw doelgroep De customer journey beschrijft het proces dat jouw potentiële klant doorloopt als ze een oplossing zoeken voor
UX-design is een must voor iedere website! Gebruiksgemak in een website. UX staat voor user experience: gebruikerservaring. Bij UX-design is het doel om jouw website zó in te richten en
Mind, Set, Go Jij wilt toch ook gezien worden? De coronacrisis heeft ervoor gezorgd dat veel bedrijven momenteel voorzichtiger omgaan met hun uitgaven. Ook de marketingafdeling wordt hierdoor geraakt. Geplande
Tone of voice van jouw organisatie Hoe klinkt jouw stem? Wellicht heb je de term al vaker gehoord of heb je er zelfs dagelijks mee te maken. De tone of
Wil jij weten welke bedrijven jouw website bezoeken? Met IP tracking krijg je toegang tot waardevolle inzichten. Geen anonieme statistieken, maar concrete data die je helpt je strategie te versterken.
Het belang van buyer persona’s Inzicht krijgen in je klant Met buyer persona’s kun je op een gedetailleerde en fictieve wijze je klant in beeld brengen. Door goed overwogen inschattingen
Fresh from SPEAX
SEA van SPEAX
Je hebt een sterk merk, een mooie uitstraling… maar zonder de juiste strategie blijf je onzichtbaar. Waarom wachten op klanten als je ze direct kunt bereiken?
Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.