Weverling Groenproviders
SPEAX gaf Weverling een nieuwe identiteit, van uitvoerend naar integrale partner. De tagline ‘Groenproviders’ en pay-off ‘Brengt stad en land tot leven’ versterken hun groene missie.
In gesprek gaan met je klant. Het wordt je steeds gemakkelijker gemaakt. Social media geven je de mogelijkheid via één of meerdere kanalen persoonlijk contact te maken met je doelgroep. Daarom nemen ze hun eigen unieke plaats in binnen een online marketingstrategie.
Een filmpje op Facebook of Instagram trekt meer aandacht dan een statisch beeld. Met tekst in de filmpjes of ondertiteling komt jouw verhaal of boodschap ook goed over zonder dat het geluid moet worden ingeschakeld. Lees hier meer over videomarketing.
Ons social media whitepaper
SPEAX gaf Weverling een nieuwe identiteit, van uitvoerend naar integrale partner. De tagline ‘Groenproviders’ en pay-off ‘Brengt stad en land tot leven’ versterken hun groene missie.
SPEAX creëerde voor Middenweg een premium merk met een luxe uitstraling. De chique, moderne huisstijl en krachtige tagline weerspiegelen perfect het unieke Oosterse karakter van deze Westlandse iriskweker.
Wat social media management voor jouw bedrijf kan doen?
Neem contact met ons op
Fresh from SPEAX
Show, don’t tell.
Showreel
Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.