Een Westlandse iriskweker met Turkse roots is op zich al uniek. Maar dit Oosterse karakter kwam niet terug in de huisstijl. Middenweg wilde met SPEAX werken aan een premium merk met een luxe uitstraling. Het is onze creative minds gelukt om een chique huisstijl te ontwerpen. Modern en tijdloos tegelijkertijd. De krachtige tagline maakt de identiteit compleet.
Eigenaren Can en Murat zijn van Turkse afkomst en zagen deze roots graag terugkomen in de nieuwe identiteit. De door ons toegepaste ronde vormen en vloeiende lijnen zorgen voor een Oosterse look and feel. Geven Middenweg de gewenste premium uitstraling. Middenweg’s vernieuwde huisstijl heeft prachtige okergele en diepblauwe kleuren. Deze kleuren vormen de basis. De tagline ‘#irisistible’ maakt het plaatje af.
Geen beter moment om de nieuwe identiteit te lanceren dan op de jaarlijkse FloraHolland Trade Fair in Aalsmeer. De prachtige stand was niet te missen. En de positieve reacties ontelbaar. Als klap op de vuurpijl won Middenweg de prijs voor beste Decorum bloemenkweker van 2022. Toeval? Kleine kans.
De iris naar een hoger niveau brengen. Met het moderne logo en de frisse kleuren zal Middenweg deze droom ongetwijfeld gaan waarmaken. Doorgevoerd op de visuele communicatie en website. Beursstand en social media-strategie. Kortom: de vernieuwde identiteit is niet te missen.
“De uitstraling die wij voor ogen hadden, werd perfect tot leven gebracht in onze nieuwe corporate identity”
U.C. Kaya
Middenweg Flowers
Fresh from SPEAX
Show, don’t tell.
Showreel
Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.