Weverling Groenproviders

Familiebedrijf komt tot leven
Zeg je groen, zeg je Weverling. Al ruim 80 jaar zet Weverling zich in om onze leefomgeving groener te maken. Deze missie moest sterker naar voren komen in de marketing- en communicatiestrategie. Onze oplossing: een compleet nieuwe identiteit. Weverling wilde zich anders profileren: van vooral uitvoerend naar een meer integrale partner op het gebied van advies, ontwerp, uitvoering en beheer. Het logo en de huisstijl hebben we flink aangepakt. De tagline ‘Groenproviders’ en de pay-off ‘Brengt stad en land tot leven’ brengen het juiste gevoel over. Het eindresultaat mag er zijn. Sterk, zakelijk en… groen.

“SPEAX is onze vaste partner. Zij bewaken én versterken de identiteit van Weverling. De samenwerking met dit creatieve team is erg prettig.”

Menno Weverling

Weverling Groenproviders

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.