De meeste zakelijke beslissers orienteren zich online. En 60% van deze groep blijft in de vroege oriëntatietraject bij voorkeur onbekend. Pas als ze belangrijke zaken hebben uitgezocht, stellen ze een shortlist op en zoeken contact met aanbieders. Als jij al vroeg weet wie jouw website bezoekt, biedt dat kansen. Je kunt bijvoorbeeld zélf vroegtijdig contact zoeken en een goed aanbod doen. Allemaal dankzij IP-tracking.
Als een bedrijf jouw website heeft bezocht levert dat verschillende gegevens op:
Je bepaalt zelf aan welke voorwaarden de bezoeker moet voldoen om notificatie van het bezoek in je mailbox te ontvangen. Bijvoorbeeld bezoekers uit een specifieke branche, het tweede bezoek aan je website, langer dan een bepaalde tijd of meer dan twee pagina’s bezocht. Ons IP-trackingsysteem biedt nog veel meer voordelen. Meer weten? We praten je graag bij en helpen je verder.
Fresh from SPEAX
Show, don’t tell.
Showreel
Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.