
Bosman Van Zaal
Wat begon als een verzoek voor een nieuwe website, resulteerde in een complete identiteit voor Bosman Van Zaal. Met de kernwaarden “Insight. Movement. Growth.” zetten we hen neer als wereldwijde speler in technische oplossingen.
Iedere organisatie bestaat met een reden. Waar staat je bedrijf echt voor? Wat is je fundament? Noem het de ‘Why’ van je onderneming. Kijk voor een goede missie verder dan commerciële redenen. Kijk naar de drive van de mensen!
Een visie gaat over het toekomstbeeld van het bedrijf. Welke doelen wil je behalen? Wat is de stip op de horizon? De antwoorden hierop zijn de motivatie- en inspiratiebron voor je bedrijf. Met een goede visie weten de medewerkers van het bedrijf waar ze dagelijks aan werken.
Waar gelooft het bedrijf in? Wat beloven we? Kernwaarden geven je klanten een duidelijk beeld van wat ze kunnen verwachten en waar zij op kunnen vertrouwen. Daarnaast geven kernwaarden richting aan het gedrag en de cultuur binnen de organisatie. Ze bepalen hoe er wordt gewerkt en welke keuzes er worden gemaakt.
In een corporate story komen de missie, visie en kernwaarden van het bedrijf als één verhaal samen. Hiermee laat je je doelgroep zien wie je bent en waar je voor staat. Een goed geformuleerde corporate story kan helpen bij het opbouwen van een sterk merk, het krijgen van loyale klanten en het vinden van nieuwe kansen voor het bedrijf.
Waar sta je voor? Waar gá je voor? Wat maakt jou uniek? Wat zit in je DNA? Samen achterhalen we in een sessie van een dagdeel de identiteit van je bedrijf. De kern van je merk. Met een eigen identiteit versterk je de positionering. En onderscheid je je van de concurrentie.
Wat begon als een verzoek voor een nieuwe website, resulteerde in een complete identiteit voor Bosman Van Zaal. Met de kernwaarden “Insight. Movement. Growth.” zetten we hen neer als wereldwijde speler in technische oplossingen.
Fresh from SPEAX
SEA van SPEAX
Je hebt een sterk merk, een mooie uitstraling… maar zonder de juiste strategie blijf je onzichtbaar. Waarom wachten op klanten als je ze direct kunt bereiken?
Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.