
Ten Have Plant
Ten Have Plant is al meer dan 100 jaar marktleider in Campanula, maar met de komst van Cyclaam en Tamarinde was een vernieuwde merkstrategie nodig. SPEAX combineerde hun rijke historie met een frisse, toekomstgerichte identiteit
Gevoel speelt een grote rol bij het kiezen voor jouw bedrijf of product. Of… voor je concurrent. Met een merk waarin emotionele eigenschappen samenkomen spreek je eerder mensen aan. Bouw je een band op. Creëer je merkentrouw. Werk met SPEAX aan je merkstrategie, de optimale mix van visuele uitstraling, boodschap, campagnes en content planning. Met een uniek geluid verover je een unieke positie in het brein van de doelgroep.
Hallo, wereld! Bij merkpositionering kijken we niet alleen naar binnen, maar ook naar buiten. Hoe ziet de buitenwereld jou? Wat is je huidige imago? Wie zijn je concurrenten? Met welke trends heb je te maken? Welke kansen liggen er in je markt? We verkennen het hele veld.
In één of meer sessies gaan we samen op zoek naar de unieke waarden van jouw bedrijf, dienst of product. We bepalen wat jouw merk onderscheidt van de concurrenten. Welke plaats je wilt innemen in het hoofd en hart van je doelgroep. De basis van je merkstrategie.
Ten Have Plant is al meer dan 100 jaar marktleider in Campanula, maar met de komst van Cyclaam en Tamarinde was een vernieuwde merkstrategie nodig. SPEAX combineerde hun rijke historie met een frisse, toekomstgerichte identiteit
Wat merk positionering & structuur voor jouw bedrijf kan doen?
Neem contact met ons op
Fresh from SPEAX
SEA van SPEAX
Je hebt een sterk merk, een mooie uitstraling… maar zonder de juiste strategie blijf je onzichtbaar. Waarom wachten op klanten als je ze direct kunt bereiken?
Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.