Positionering
van het merk &
structuur

Gevoel speelt een grote rol bij het kiezen voor jouw bedrijf of product. Of… voor je concurrent. Met een merk waarin emotionele eigenschappen samenkomen spreek je eerder mensen aan. Bouw je een band op. Creëer je merkentrouw. Werk met SPEAX aan je merkstrategie, de optimale mix van visuele uitstraling, boodschap, campagnes en content planning. Met een uniek geluid verover je een unieke positie in het brein van de doelgroep.

Merkpositionering

Hallo, wereld! Bij merkpositionering kijken we niet alleen naar binnen, maar ook naar buiten. Hoe ziet de buitenwereld jou? Wat is je huidige imago? Wie zijn je concurrenten? Met welke trends heb je te maken? Welke kansen liggen er in je markt? We verkennen het hele veld.

Sessie merkstrategie

In één of meer sessies gaan we samen op zoek naar de unieke waarden van jouw bedrijf, dienst of product. We bepalen wat jouw merk onderscheidt van de concurrenten. Welke plaats je wilt innemen in het hoofd en hart van je doelgroep. De basis van je merkstrategie.

Onze projecten
met strategie & structuur

Stolze

Wie kent Stolze niet Is het niet van naam dan wel van de opvallende rood wit blauwe kleuren die het bedrijf uit Maasdijk al jaren voert De vraagstelling aan SPEAX was er een die we heel vaak horen breng onze uitstraling in lijn met de grootte en de scope van het zo sterk groeiende bedrijf in de nationale en internationale hortisector
Enige voorwaarde behoud de kleuren de vorm en de herkenbaarheid van het verouderde logo En dat dat

Lees meer

Middenweg Flowers

Een Westlandse iriskweker met Turkse roots is op zich al uniek Maar dit Oosterse karakter kwam niet terug in de huisstijl Middenweg wilde met SPEAX werken aan een premium merk met een luxe uitstraling Het is onze creative minds gelukt om een chique huisstijl te ontwerpen Modern en tijdloos tegelijkertijd De krachtige tagline maakt de identiteit compleet

Lees meer

Wat merk positionering & structuur voor jouw bedrijf kan doen?

Neem contact met ons op

Check de overige
onderdelen van
strategie

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.