Of je nu je bereik wil vergroten of wil werken aan je naamsbekendheid. Of je nu een motor zoekt om leads te genereren of aanmeldingen te krijgen voor een event. Een goede marketingstrategie zet vele doelen om in actie. Laat via veel kanalen grote groepen mensen bereiken, of juist dat ene selecte gezelschap. Weet wat er leeft bij je doelgroep en val op met je verhaal en jouw boodschap. SPEAX bouwt met jou aan je ideale marketingstrategie. Een uitgekiende mix van goede content en de juiste kanalen.
Tegen wie praten we? Onderdeel van de strategie is het creëren van één of meerdere buyer persona’s. Fictieve personen met de kenmerken van jouw doelgroep. De belangrijkste basis voor je marketingstrategie en content, want ze geven je focus bij het inzetten van communicatiemiddelen.
Om jouw merk (nog beter) te positioneren nemen we bijvoorbeeld Category Entry Points (CEP’s) onder de loep. Dat zijn triggers die mensen aan jouw merk moeten laten denken. Aanleidingen, momenten, periodes, situaties. Welke CEP’s heeft jouw merk, welke zijn het belangrijkst en kunnen we er nog meer aan jou koppelen? Meer of scherpere CEP’s betekent een grotere kans op groei. SPEAX helpt je aan focus.
Wie kent Stolze niet? Is het niet van naam dan wel van de opvallende rood-wit-blauwe kleuren die het bedrijf uit Maasdijk al jaren voert. De vraagstelling aan SPEAX was er een die we heel vaak horen: breng onze uitstraling in lijn met de grootte en de scope van het zo sterk groeiende bedrijf in de nationale en internationale hortisector.
Enige voorwaarde: behoud de kleuren, de vorm en de herkenbaarheid van het verouderde logo. En dat dat kan, heeft SPEAX bewezen.
Fresh from SPEAX
Show, don’t tell.
Showreel
Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.