Of je nu je bereik wil vergroten of wil werken aan je naamsbekendheid. Of je nu een motor zoekt om leads te genereren of aanmeldingen te krijgen voor een event. Een goede marketingstrategie zet vele doelen om in actie. Laat via veel kanalen grote groepen mensen bereiken, of juist dat ene selecte gezelschap. Weet wat er leeft bij je doelgroep en val op met je verhaal en jouw boodschap. SPEAX bouwt met jou aan je ideale marketingstrategie. Een uitgekiende mix van goede content en de juiste kanalen.
Tegen wie praten we? Onderdeel van de strategie is het creëren van één of meerdere buyer persona’s. Fictieve personen met de kenmerken van jouw doelgroep. De belangrijkste basis voor je marketingstrategie en content, want ze geven je focus bij het inzetten van communicatiemiddelen.
Om jouw merk (nog beter) te positioneren nemen we bijvoorbeeld Category Entry Points (CEP’s) onder de loep. Dat zijn triggers die mensen aan jouw merk moeten laten denken. Aanleidingen, momenten, periodes, situaties. Welke CEP’s heeft jouw merk, welke zijn het belangrijkst en kunnen we er nog meer aan jou koppelen? Meer of scherpere CEP’s betekent een grotere kans op groei. SPEAX helpt je aan focus.
Wat begon als een verzoek voor een nieuwe website, resulteerde in een complete identiteit voor Bosman Van Zaal. Met de kernwaarden “Insight. Movement. Growth.” zetten we hen neer als wereldwijde speler in technische oplossingen.
Fresh from SPEAX
Show, don’t tell.
Showreel
Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.