Beursconcept

SPEAX is helemaal thuis in beursstands. We weten wat de impact is van een beurs. Je bent een aantal dagen weg van je bedrijf. Jouw mensen ook. En dat terwijl het werk gewoon doorgaat. Daarom wil je alles uit zo’n beurs halen. Dat doe je met een stand met stopping-power!

Alles voor en om je beursstand

Wat wil je halen uit je deelname aan de beurs? Relatiebeheer? Nieuwe klanten werven? Een nieuw product lanceren? Als het doel duidelijk is, kunnen we gericht kijken naar een aanpak. Op een beurs staan is natuurlijk meer dan een stand. Daarom maken we niet alleen het ontwerp van je beursstand, maar ook concepten voor beurscampagnes en brand activation. Zo teasen we je doelgroep voorafgaand aan het event. En houden we je bezoekers ook na de beurs betrokken. Jouw tijd op de beurs wordt echt waardevol. Met blijvende impact.

Rustpunt in beursdrukte

Bij deelname een een vakbeurs moet in korte tijd veel gebeuren. Standontwerp, promotionele materialen en giveaways, aanwezig personeel, cateringdiensten, merkcommunicatie, etc. Dat kan allemaal gaan duizelen. Een standmanager van SPEAX zorgt voor rust. Je hebt een verantwoordelijke voor vragen of verzoeken. Een brug tussen je bedrijf, beursorganisatoren en alle betrokkenen. De standmanager maakt een schema met deadlines, zorgt dat alles op tijd verloopt en houdt het management op de hoogte. Zo creëer je rust in alle beursdrukte.

Onze projecten
met beursconcept

Plant World

SPEAX smolt vier grote namen in de sierteeltsector samen tot één krachtige merkidentiteit voor PlantWorld. Ontdek hoe we de passie voor ontdekking en groei vertaalden naar een unieke uitstraling!

Lees meer

Oudijk Gerbera

Jac. Oudijk Gerbera’s, een grote naam in de sierteelt, vernieuwde zijn verouderde huisstijl. Ontdek hoe SPEAX hun branding transformeerde van logo tot beursstand voor een toekomstgerichte uitstraling.

Lees meer

Benieuwd wat een beursconcept voor jouw bedrijf kan doen?

Neem contact met ons op

Check de overige
onderdelen van
concept & design

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.