Beursconcept

SPEAX is helemaal thuis in beursstands. We weten wat de impact is van een beurs. Je bent een aantal dagen weg van je bedrijf. Jouw mensen ook. En dat terwijl het werk gewoon doorgaat. Daarom wil je alles uit zo’n beurs halen. Dat doe je met een stand met stopping-power!

Alles voor en om je beursstand

Wat wil je halen uit je deelname aan de beurs? Relatiebeheer? Nieuwe klanten werven? Een nieuw product lanceren? Als het doel duidelijk is, kunnen we gericht kijken naar een aanpak. Op een beurs staan is natuurlijk meer dan een stand. Daarom maken we niet alleen het ontwerp van je beursstand, maar ook concepten voor beurscampagnes en brand activation. Zo teasen we je doelgroep voorafgaand aan het event. En houden we je bezoekers ook na de beurs betrokken. Jouw tijd op de beurs wordt echt waardevol. Met blijvende impact.

Rustpunt in beursdrukte

Bij deelname een een vakbeurs moet in korte tijd veel gebeuren. Standontwerp, promotionele materialen en giveaways, aanwezig personeel, cateringdiensten, merkcommunicatie, etc. Dat kan allemaal gaan duizelen. Een standmanager van SPEAX zorgt voor rust. Je hebt een verantwoordelijke voor vragen of verzoeken. Een brug tussen je bedrijf, beursorganisatoren en alle betrokkenen. De standmanager maakt een schema met deadlines, zorgt dat alles op tijd verloopt en houdt het management op de hoogte. Zo creëer je rust in alle beursdrukte.

Onze projecten
met beursconcept

Stolze

Wie kent Stolze niet? Is het niet van naam dan wel van de opvallende rood-wit-blauwe kleuren die het bedrijf uit Maasdijk al jaren voert. De vraagstelling aan SPEAX was er een die we heel vaak horen: breng onze uitstraling in lijn met de grootte en de scope van het zo sterk groeiende bedrijf in de nationale en internationale hortisector.
Enige voorwaarde: behoud de kleuren, de vorm en de herkenbaarheid van het verouderde logo. En dat dat kan, heeft SPEAX bewezen.

Lees meer

Plant World

Wat als je de kans krijgt om van vier grote namen in de sierteeltsector één merk te smeden? Dan pak je die natuurlijk met beide handen aan! SPEAX verbeeldde de passie van de ‘ontdekkingsreizigers’ van PlantWorld in een unieke, spannende identity. De drive van het team om nieuwe, groene briljantjes te vinden in Azië en Midden- en Zuid-Amerika en beschikbaar te maken voor de markt zit ‘verborgen’ in deze huisstijl. Uiteraard sluit de pay-off en de uitwerking van het standconcept

Lees meer

Benieuwd wat een beursconcept voor jouw bedrijf kan doen?

Neem contact met ons op

Check de overige
onderdelen van
concept & design

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.