Campagne

Een nieuw product introduceren. Een weergaloze aanbieding verkondigen. Een complexe regeling eenvoudig uitleggen. Wat het doel ook is: met een effectieve communicatiecampagne zet je jouw doelgroep in beweging. Richting jou, uiteraard. SPEAX helpt je aan strategie, concept en uitrol van een campagne die jouw merk en boodschap echt in de kijker zetten.

Gestoeld op een goede strategie

Wie wil je bereiken, waar en wanneer? Wat wil je vertellen? In een doortimmerde strategie zetten we jouw aanvalsplan uiteen. Helder voor jou, helder voor de doelgroep, maar ook voor ons. Want het is de basis van het creatieve concept, de creatieve lat waar we alles langs leggen. Alleen met een goed plan maakt een campagne impact. Alleen met een goede strategie wordt een concept echt een campagne waar je mee vooruit kunt.

IJzersterk concept als rode draad

We vertalen jouw boodschap in een campagneconcept dat als rode draad door jouw campagne gaat. Een herkenbaar creatief haakje waar alles aan hangt, wát en waarop we ook communiceren. Uniek in verschijningsvorm en toch herkenbaar jouw organisatie. Is die rode draad naar wens? Dan kijken we naar de uitrol in effectieve middelen.

De juiste middelenmix

Een goed campagneconcept laat zich dankbaar uitrollen in middelen en media. We verwerken het concept in print, online, POS-materiaal. In alle denkbare of nieuwe vormen. Elke keer weer voorzien van krachtige beelden en woorden die steeds jouw boodschap een stukje sterker maken. Passend binnen het concept, want herkenbaarheid is belangrijk. Maar steeds weer tóch om aandacht vragend. We zorgen voor eenduidigheid en herhaling. Nog altijd een ongeëvenaarde communicatiekracht.

Onze projecten
met campagne

Vilosa

Als 2 vooraanstaande kwekers besluiten om de krachten te bundelen, dan trekken we bij SPEAX alle registers open. Om ervoor te zorgen dat beide partijen zich helemaal gaan thuisvoelen in een nieuwe identity. Zo trapten we voor Solis Plant en Kwekerij De Veranda af met een nieuwe geheel nieuwe naam: Vilosa, waarin de twee namen ‘fuseerden’. De pay-off ‘Growing Delight’ volgde snel, waarna we aan de slag gingen met het eigenzinnige logo, waarin de geometrische vormen van mozaïeken uit de

Lees meer

Bosman Van Zaal

Het begint met de vraag om een nieuwe website. En mondt uit in een compleet nieuwe identiteit. Een identiteit die Bosman Van Zaal echt neerzet als wereldwijde speler in technische oplossingen. Samen met onze partner Park1 gaan we terug naar de kern: “Insight. Movement. Growth.”

Lees meer

Wat campagnes voor jouw bedrijf kan doen?

Neem contact met ons op

Check de overige
onderdelen van
concept & design

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.