Weverling werkt voor jou

Bij Weverling wil je werken.
In tijden van krapte op de arbeidsmarkt is een sterke profilering als goed werkgever een must. Goed om te weten dat SPEAX veel kennis heeft van employer branding: een sterk merk worden voor (potentiële) werknemers. In de praktijk betekent dat: binden, boeien en behouden. Ook Weverling Groenproviders heeft daarbij onze hulp ingeroepen. Waar dat in heeft geresulteerd? Focus in de communicatie op de unieke aspecten van werken bij Weverling. Vanuit de werkgever gezien maar ook vooral vanuit de bestaande werknemers. Het campagnethema ‘Weverling werkt ook voor jou’ is inmiddels de tweede fase ingegaan en is online uitgerold m.b.v. een speciale website, video en social media-campagnes. Check it out!

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van functionele cookies om de prestaties te verbeteren, analytische cookies om gedrag te meten en marketing cookies om de advertenties en inhoud te personaliseren. We verzamelen informatie over hoe je onze website gebruikt om deze gebruiksvriendelijker te maken. Gegevens die zijn verzameld via marketing cookies kunnen worden gedeeld met derden. Door op accepteren te klikken, ga je hiermee akkoord.