PlantWorld

Klaar om de wereld te veroveren
Wat als je de kans krijgt om van vier grote namen in de sierteeltsector één merk te smeden? Dan pak je die natuurlijk met beide handen aan! SPEAX verbeeldde de passie van de ‘ontdekkingsreizigers’ van PlantWorld in een unieke, spannende identity. De drive van het team om nieuwe, groene briljantjes te vinden in Azië en Midden- en Zuid-Amerika en beschikbaar te maken voor de markt zit ‘verborgen’ in deze huisstijl. Uiteraard sluit de pay-off en de uitwerking van het standconcept hier ook perfect op aan. Zo is PlantWorld klaar om de wereld te veroveren. En nog veel andere kwekers te laten aansluiten!

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.