Pay-off &
slogan

In een paar woorden vertellen waarom en hoe je doet wat je doet. Een kunst op zich. SPEAX verstaat die kunst als geen ander. Noem het pay-off. Noem het een slogan. Wij noemen het een zin waar je zín van krijgt. Een pay-off is de ultieme belofte van jouw organisatie. Waar je op kunt bouwen. Waar alle communicatie op rust.

Daarom kiest men voor jou

De pay-off zien we vaak terug in de buurt van het logo. Of lezen en horen we aan het eind van een commercial of andere communicatie-uiting. Het is een onderscheidende tekst, omdat die niet zegt wat je doet (dat doen anderen namelijk ook), maar hoe en vooral waarom. Jouw ‘how’ en ‘why’ maken jou anders dan je concurrentie. En zijn dus precies de punten waarom iemand voor jou kiest en niet voor de concurrent.

De ideale merkversterker

Als verlengstuk van je merknaam is een pay-off een belangrijk onderdeel van je identiteit. Sterker nog, deze kan jouw merk juist enorm versterken. Vaak wordt een organisatie herkend aan de pay-off, zonder de merknaam te noemen. Zoveel communicatiekracht geven we graag mee aan jouw slagzin, aan jouw ultieme belofte. Laten we samen ontdekken waar jouw kracht ligt.

Onze projecten
met pay-off & slogan

Senthis

Liefde overwint alles. Dat is het motto van Senthis-oprichter Maddy Schoonjans, een ‘oude’ bekende van SPEAX. Maar er is nog iets anders dat mensen voor je kan winnen: een betoverende merknaam en een smaakvolle huisstijl.

Lees meer

Oudijk Gerbera

Met bijna 50 jaar ervaring op de teller was Jac. Oudijk Gerbera’s al uitgegroeid tot een zeer bekende naam in de sierteeltsector. Hun motto ‘Het kan altijd beter’ heeft geresulteerd in een uniek, breed assortiment van ruim 65 soorten germini’s, die hun weg vinden over de gehele wereld. Klopte dan ook echt álles? Nou nee, hun huisstijl was toch wel erg ver achtergebleven bij de sterke marktpositie die het familiebedrijf inmiddels had ingenomen. Tijd voor SPEAX dus!
Niet alleen de

Lees meer

Wat een pay-off & slogan voor jouw bedrijf kan doen?

Neem contact met ons op

Check de overige
onderdelen van
branding

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.