Pay-off &
slogan

In een paar woorden vertellen waarom en hoe je doet wat je doet. Een kunst op zich. SPEAX verstaat die kunst als geen ander. Noem het pay-off. Noem het een slogan. Wij noemen het een zin waar je zín van krijgt. Een pay-off is de ultieme belofte van jouw organisatie. Waar je op kunt bouwen. Waar alle communicatie op rust.

Daarom kiest men voor jou

De pay-off zien we vaak terug in de buurt van het logo. Of lezen en horen we aan het eind van een commercial of andere communicatie-uiting. Het is een onderscheidende tekst, omdat die niet zegt wat je doet (dat doen anderen namelijk ook), maar hoe en vooral waarom. Jouw ‘how’ en ‘why’ maken jou anders dan je concurrentie. En zijn dus precies de punten waarom iemand voor jou kiest en niet voor de concurrent.

De ideale merkversterker

Als verlengstuk van je merknaam is een pay-off een belangrijk onderdeel van je identiteit. Sterker nog, deze kan jouw merk juist enorm versterken. Vaak wordt een organisatie herkend aan de pay-off, zonder de merknaam te noemen. Zoveel communicatiekracht geven we graag mee aan jouw slagzin, aan jouw ultieme belofte. Laten we samen ontdekken waar jouw kracht ligt.

Onze projecten
met pay-off & slogan

Ons Uitzendgroep

ONS Uitzendgroep is een ambitieus uitzendbureau, geworteld in het Westland maar actief door heel het land. Als volledig Nederlands bedrijf is de missie helder: stap voor stap beter worden en groeien. Het enthousiasme spat ervan af en het management zet het welzijn van het personeel voorop. Maar door de sterke focus op de medewerkers was er weinig aandacht geweest voor de externe branding. Daarom schakelde ONS SPEAX in voor een volledig nieuwe corporate identity. Een 360 graden make-over waarin alles

Lees meer

Vilosa

Als 2 vooraanstaande kwekers besluiten om de krachten te bundelen, dan trekken we bij SPEAX alle registers open. Om ervoor te zorgen dat beide partijen zich helemaal gaan thuisvoelen in een nieuwe identity. Zo trapten we voor Solis Plant en Kwekerij De Veranda af met een nieuwe geheel nieuwe naam: Vilosa, waarin de twee namen ‘fuseerden’. De pay-off ‘Growing Delight’ volgde snel, waarna we aan de slag gingen met het eigenzinnige logo, waarin de geometrische vormen van mozaïeken uit de

Lees meer

Wat een pay-off & slogan voor jouw bedrijf kan doen?

Neem contact met ons op

Check de overige
onderdelen van
branding

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.