Oudijk Gerbera

Doorgroeien in een nieuwe jas

Met bijna 50 jaar ervaring op de teller was Jac. Oudijk Gerbera’s al uitgegroeid tot een zeer bekende naam in de sierteeltsector. Hun motto ‘Het kan altijd beter’ heeft geresulteerd in een uniek, breed assortiment van ruim 65 soorten germini’s, die hun weg vinden over de gehele wereld. Klopte dan ook echt álles? Nou nee, hun huisstijl was toch wel erg ver achtergebleven bij de sterke marktpositie die het familiebedrijf inmiddels had ingenomen. Tijd voor SPEAX dus!

Niet alleen de naam ging door de wasstraat, SPEAX mocht ook de gehele corporate identity onder handen nemen. Van het frisse, nieuwe logo tot de kleurrijke website, van de opvallende signing tot de corporate video en van de passende direct mailing tot het aangepaste packaging design, alles werd onthuld tijdens de Trade Fair Aalsmeer in hun eigen, opvallende beursstand.
Zo hebben we samen de toekomst van Oudijk Gerbera gemaakt!

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.