Tovano

Nieuwe stijl verovert de schappen

Al ruim zes decennia is Tovano thuis in de wereld van noten en gedroogde zuidvruchten. Tovano staat voor hoge kwaliteit en betrouwbaarheid. De laatste jaren ligt het steeds vaker onder eigen naam in de schappen. De oude b-to-b-huisstijl schoot daarbij tekort. We moeten consumenten verleiden! Hoogste tijd voor SPEAX om aan het werk te gaan. Wij vertaalden het specialisme van Tovano in een merkschild. Symbool voor gilde, voor ambacht. De vorm van een nootje komt erin terug. Het retro font en warme tinten staan voor het gebrande product. Natuurlijk bleef het niet bij alleen een nieuw logo. Ook de huisstijl en verpakking pakten we aan, net als de website en de belettering van pand en vrachtwagens. Tovano compleet in het nieuw.

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.