ONS Uitzendgroep

Uitzendgroep krijgt 360 graden make-over

In het hart van de tuinbouw, met sterke Westlandse roots, vind je ONS Uitzendgroep. Bij ONS draait alles om een gezonde werksfeer en eerlijk zakendoen. Altijd vooruitstrevend en met een scherp oog op de toekomst. Maar hun uitstraling? Die was niet bepaald futureproof. En dus kreeg SPEAX de opdracht om de identiteit van ONS weer goed te laten matchen met haar ambitie.

De vraag

Ons Uitzendgroep B.V. is een ambitieus uitzendbureau, geworteld in het Westland maar actief door heel het land. Als volledig Nederlands bedrijf is de missie helder: stap voor stap beter worden en groeien. Het enthousiasme spat ervan af en het management zet het welzijn van het personeel voorop. Maar door de sterke focus op de medewerkers was er weinig aandacht geweest voor de externe branding. Daarom schakelde ONS SPEAX in voor een volledig nieuwe corporate identity. Een 360 graden make-over waarin alles opnieuw neergezet mocht worden.

De oplossing

De driekoppige directie streeft naar een goede samenwerking, eerlijk zakendoen en flexibiliteit. ‘Samen’ staat centraal. Dit kwam duidelijk naar voren tijdens de strategische sessie in het SPEAX HQ. We mochten de kernwaarden en missie, die daaruit voortvloeiden, vervolgens vertalen naar een geheel nieuwe identity. Hierin is duidelijk de heldere werkwijze en de focus op mensen te herkennen. Een nieuwe uitstraling die op alle fronten klopt!

“Een uiterst vriendelijke club creatieve mensen die ons hebben geholpen het volgende niveau te bereiken qua uitstraling. We zijn zeer tevreden en trots op het eindresultaat.”

Maart van Onselen

Ons Uitzendgroep B.V.

Het resultaat

Werken met ONS is beter voor jou. Dat is de nieuwe, veelzeggende pay-off. Met een helder en frisse huisstijl in opvallende kleurstelling valt ONS nu echt op in de sector. Met de splinternieuwe website, in- en outdoor signing, het wagenpark en de werkkleding laat ONS zien dat lef hebben loont. 

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.