Zes generaties
in beeld
Bosch Growers is van oorsprong een paprikateler, van groene paprika om precies te zijn. Ter uitbreiding van het productaanbod besloten ze om ook bramen te gaan telen. Voor een betere positionering op de internationale markt transformeerde ‘Kwekerij van de Bosch’ in ‘Bosch Growers’. Een naam die nóg meer ruimte geeft voor groei.
De 6 ringen staan symbool voor de 6 generaties binnen het bedrijf en zorgen voor herkenbaarheid. In de opbouw van het logo is een gestyleerde boomkruin te herkennen en ook de zijkant van een braam is zichtbaar. Het vernieuwde logo voerden we door in vier verschillende kleuropties per productgroep: Growers, Paprika’s, Bramen en Berries, alle in bijpassende, levendige kleuren.
“De fijne strategische sessie heeft uiteindelijk geleid tot een mooi eindproduct. Een verhaal dat klopt.”
Wouter van den Bosch
Bosch Growers
Fresh from SPEAX
Show, don’t tell.
Showreel
Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.