Pay-off &
slogan

In een paar woorden vertellen waarom en hoe je doet wat je doet. Een kunst op zich. SPEAX verstaat die kunst als geen ander. Noem het pay-off. Noem het een slogan. Wij noemen het een zin waar je zín van krijgt. Een pay-off is de ultieme belofte van jouw organisatie. Waar je op kunt bouwen. Waar alle communicatie op rust.

Daarom kiest men voor jou

De pay-off zien we vaak terug in de buurt van het logo. Of lezen en horen we aan het eind van een commercial of andere communicatie-uiting. Het is een onderscheidende tekst, omdat die niet zegt wat je doet (dat doen anderen namelijk ook), maar hoe en vooral waarom. Jouw ‘how’ en ‘why’ maken jou anders dan je concurrentie. En zijn dus precies de punten waarom iemand voor jou kiest en niet voor de concurrent.

De ideale merkversterker

Als verlengstuk van je merknaam is een pay-off een belangrijk onderdeel van je identiteit. Sterker nog, deze kan jouw merk juist enorm versterken. Vaak wordt een organisatie herkend aan de pay-off, zonder de merknaam te noemen. Zoveel communicatiekracht geven we graag mee aan jouw slagzin, aan jouw ultieme belofte. Laten we samen ontdekken waar jouw kracht ligt.

Onze projecten
met pay-off & slogan

Zwarts Premium Bouwers

Familiebedrijf Zwarts kent een lange historie. Maar waar de bouwer in het hoge segment steeds met zijn tijd is meegegaan, bleef de huisstijl te lang hangen in het verleden. Tijd om specialist SPEAX in te vliegen dus! Zo creëerden we een geheel nieuw logo en versterkten we de positionering door ‘Premium Bouwers’ als tagline toe te voegen. Met de pay-off ‘Kwaliteit voor het leven’ onderstreepten we de unieke bouwkwaliteit van de opgeleverde projecten. Heb jij de opvallende, simpele maar doeltreffende

Lees meer

Ken Group

Technische ideeën maakbaar maken. Dát is de missie van de KEN Group, een ambitieuze groep van bedrijven die service en maatwerk tot in perfectie beheersen. Maar ook een klant die worstelde met haar uitstraling en behoefte had aan een sterke professionalisering van de huisstijl. En dus mocht SPEAX de mouwen opstropen. Om te gaan werken aan een vernieuwde identity en het grote potentieel van de bedrijven zichtbaarder te maken. Het resultaat is een stoere stijl die de individuele bedrijven verenigt

Lees meer

Wat een pay-off & slogan voor jouw bedrijf kan doen?

Neem contact met ons op

Check de overige
onderdelen van
branding

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.