Liefde overwint alles. Dat is het motto van Senthis-oprichter Maddy Schoonjans, een ‘oude’ bekende van SPEAX. Maar er is nog iets anders dat mensen voor je kan winnen: een betoverende merknaam en een smaakvolle huisstijl.
Met een open mind hebben we ons ondergedompeld in de wereld van coaching, relaties en spiritualiteit. Na een strategische brainstorm en een zorgvuldig proces voor het bedenken van de naam is er gekozen voor ‘Senthis’. Een naam die de zintuigen prikkelt, het gevoel aanspreekt en de kernwaarden (warmte, openheid, positiviteit en neutraliteit) mooi verwoord.
Het daarna vormgegeven beeldmerk combineert de organische vormen van een brein en een meanderende rivier; symbool voor de zoektocht naar onze eigen weg, onze persoonlijke levensreis. Tenslotte zijn de kleuren en stijl zorgvuldig gekozen om iedereen aan te kunnen spreken, ongeacht geslacht of gender. De identity van Senthis is uitgebreid te bekijken op de door ons ontwikkelde website en de frisse sjablonen voor social media.
Fresh from SPEAX
Show, don’t tell.
Showreel
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.