Skyline - Nature’s favourites

Packaging als perfecte etalage

Rainbow International, onderdeel van telerscoöperatie Harvest House, schakelde onze expertise in voor Skyline. Een bestaande merknaam die nieuw leven werd ingeblazen voor een breed assortiment van Nederlandse vollegrondgroenten en overzeese importproducten. Keywords bij de briefing voor het packaging design? Kleurrijk, ‘groenteboer-gevoel’, landelijkheid en authenticiteit. Een design waarbij het product optimaal naar voren komt. Appeltje, eitje… Pepertje, gembertje voor SPEAX!

De strakke, geometrische lijnen (met agrarische icons), die op de dozen speels doorlopen op alle zijden, zorgen voor een moderne en chique uitstraling. De donkerpaarse ondergrond contrasteert mooi met de bonte producten die in de dozen en folies worden verpakt. De liefde voor het product tenslotte vind je terug in het hartje in het logo. Er zijn naast dozen ook labels en tags ontwikkeld. De verpakkingen reizen inmiddels in vele soorten en formaten over de hele wereld en de lijn wordt nog altijd uitgebreid. Een heel happy Harvest House, en wij zijn natuurlijk trots en blij met deze toffe branding & packaging! Op naar nieuwe, healthy projecten!

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

Show, don’t tell.

Je kunt wel zeggen wat je kan, maar ‘t beter laten zien. Niet alleen een communicatiewet, het geldt ook voor ons. Ga er maar eens goed voor zitten. Enjoy the showreel.

Showreel

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.