Restyle Harvest of Health

Get balanced by nature!

http://Logo%20restyling%20Harvest%20of%20health
http://label%20logo

De vraag

Harvest of Health is een premium merk van Harvest House. De stijl van Harvest of Health was wat verouderd en daarom koos Harvest House in 2019 voor een restyling van het merk.

De aanpak

Harvest of Health draagt bij aan een gezonde levensstijl en de vitaliteit van de mens. Het doel was om nog meer het Harvest of Health gevoel over te brengen.
Als specialisten in de sector kenden we het merk natuurlijk al. Toch hebben we een korte analyse uitgevoerd van het merk en de website. De pijn zat ‘m met name in het gebruik van emotieloos design en typische, generieke stockbeelden.

Het karakter van Harvest of Health hebben we aangepakt door een meer natuurlijke touch toe te voegen. Warme fotografie gecombineerd met vrolijke illustraties komen hier mooi samen. De nieuwe beelden en tekeningen benadrukken de gezonde lifestyle kernwaarden: Tomaat is een gezond product dat bijdraagt aan een gezonde en vitale levensstijl.

Logo

Naast de nieuwe fotografie en illustraties hebben we ook het logo opgefrist. Een strakkere letter, waarbij het takje onderdeel is van de letter ‘v’, en een zon, die een stralende hoofdrol heeft gekregen!

Daarnaast hebben we de kleur licht(hemels)blauw aan de huisstijl toegevoegd. Dit komt in de huisstijl vooral terug als achtergrond en voelt lekker fris aan. Deze aanpassingen hebben voor een modernere, natuurlijkere uitstraling gezorgd, waarbij het merk haar herkenbaarheid toch heeft behouden.

http://website%20Harvest%20of%20Health

Het resultaat

De nieuwe website, tros-clips, folders, flyers en verpakkingen: alle onderdelen zijn voorzien van het gerestylede uiterlijk van Harvest of Health. Heb je trek in een lekker tomaatje gekregen? Download dan nu de vernieuwde receptenkaarten voor inspiratie!

“Het hele opfris-pakket hebben we bij SPEAX neer kunnen leggen: meedenken over de nieuwe huisstijl, de uitwerking ervan + doorvertaling naar de diverse communicatiemiddelen en tevens het opzetten van een nieuwe, bijpassende website. SPEAX is een bedrijf dat helder communiceert, snel schakelt, betrokken is, goed meedenkt én werk oplevert waar wij als opdrachtgever blij van worden!” Chantal Stolze, product marketeer bij Harvest House.

http://packaging%20design
http://product%20folder%20Harvest%20of%20Health

Neem contact op

Weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

Dit moet je ook zien