CARA MET-sensor

Nauwkeurig meten is écht weten!

http://Visual%20lanceringscampagne

De vraag

Voor een optimale watergift in de kas is het van cruciaal belang om te weten wat er in de wortelzone gebeurt en dat is voor veel telers nog altijd een raadsel. ‘Precision growing’ is alleen mogelijk als je exact de EC (zoutgehalte), temperatuur en vochtbalans in beeld hebt. De CARA MET-sensor zorgt ervoor dat deze ‘geheimen’ worden onthuld! Door beter, nauwkeuriger en betrouwbaarder te meten in de substraatmat en/of het substraatblok kunnen telers hun watermanagement optimaliseren en de productie en kwaliteit sterk verhogen.

SPEAX kreeg van SenseNL de vraag om voor de nieuw ontwikkelde CARA MET-sensor een lanceringscampagne te realiseren. In een stijl die goed bij de high tech tuinbouwsector past.

De aanpak

Voor de lanceringscampagne hebben we een nieuw beeldconcept gemaakt en dit doorvertaald naar een speciaal ontwikkelde website. Die website zorgt ervoor dat al het online verkeer van de campagne in een doelgerichte en aansluitende omgeving landt. Uiteraard sluit de website naadloos aan op het eigentijdse design van het product en de campagne en wordt alle data en functies overzichtelijk opgevoerd.

De site wordt versterkt door de explainer video die SPEAX heeft mogen ontwerpen en animeren. Deze explainer vertelt binnen 2 minuten álles wat je moet weten over de werking van de sensor. Meer weten over een explainer video’s? Check hier onze pagina over videomarketing.

Nieuwsgierig naar de CARA MET-website? Ga dan naar caramet.com

http://Visual%20lanceringscampagne

Het resultaat

Een succesvolle en opvallende productlancering in een eigentijds design, passend bij de zich snel ontwikkelende tuinbouwsector!

http://Visual%20lanceringscampagne

Weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem contact op!

Dit moet je ook zien