Huisstijl met nieuwe identiteit

The future is Bryte

http://Bryte%20logo%20huisstijl
http://bedrijfskleding%20huisstijl%20fotografie

De vraag

Zwinkels Tomaten en Kwekerij Dukker vonden elkaar in dezelfde toekomstvisie en besloten om per 1 januari 2019 samen verder te gaan. Die fusie vroeg natuurlijk om een frisse huisstijl met nieuwe identiteit. 

De aanpak

Uiteraard kijken we altijd naar de klant. Wie is de klant en wat is de missie en visie? Tijdens de strategische sessies bleek dat plezier in het werk een belangrijke drijfveer is bij beide families. Het doel van Bryte is o.a. klanten blij maken met een gezond en smaakvol product. De nieuwe naam moest daarom vrolijkheid en positiviteit uitstralen. Nadat onze longlist een shortlist was geworden, is er unaniem gekozen voor Bryte.

De huisstijl met nieuwe identiteit van Bryte is kort en krachtig. Het logo is vrolijk en compact, heeft een fun element door de aparte schrijfwijze en staat voor de duidelijke weg die Zwinkels en Dukkers zijn ingeslagen. Bij deze vrolijke naam past een optimistisch, ‘handwritten’ font, waarin de oplettende kijker ook een glimlach kan herkennen! De huisstijl hebben we voorzien van een aantal gestileerde vormen en heldere kleuren, die op elk huisstijlelement terug te vinden is.

http://Bryte%20website%20webdesign

Het resultaat

Wij hebben onze klant laten stralen met hun nieuwe look, waarmee ze helemaal gesteld staan voor de toekomst!  Zo kunnen zij met recht zeggen: The future is Bryte!

http://Drukwerk%20huisstijl
http://Bedrukte%20bekers%20huisstijl

Neem contact op

Weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

Dit moet je ook zien