Brand activation voor Weverling
80 jaar groene vingers


De vraag
Weverling Groenproviders zet zich al 80 jaar in voor een groene buitenruimte. De wens van Weverling was om in dit jubileumjaar een spetterend event neer te zetten voor haar klanten én personeel; informatief maar zeker ook ontspannend.
Benieuwd hoe we de brand activation voor Weverling Groenproviders hebben aangepakt? Lees dan snel verder!
De aanpak
De brand activation voor Weverling jubileum event moest een duidelijke boodschap krijgen: Weverling heeft – zeker gezien de klimaatverandering – met groen iets belangrijks in handen. En dus was er een sterke, pakkende titel nodig. Speax bedacht hiervoor ‘Groen maakt het verschil’, dat in alle uitingen rondom het event terugkwam.
Speciaal voor dit event werd ook een opvallende campagnestijl ontworpen. Een moderne maar toch ‘aaibare’ look and feel, waarin Weverling nog steeds duidelijk herkenbaar was door het kleurgebruik. De vormgeving speelde een activerende rol en dit hebben we in alle elementen doorgevoerd: uitnodigingen, badges, signing, website en presentaties.
Tijdens het event, georganiseerd door Lush Events, zijn er diverse inspirerende presentaties gehouden, o.a. door Helga van Leur, Marie-Laure Hoedemakers en Lodewijk Hoekstra. Ook werd de nieuwe bedrijfsfilm getoond, waarbij we tijdens de voorbereidingen en de productie een sturende rol mochten vervullen.

Het resultaat
De brand activation voor Weverling en het event zelf waren een groot succes! Het event zelf had een interactieve, ontspannen setting waarbij de boodschap van Weverling duidelijk is overgekomen. Wilt u nog even nagenieten van deze dag? Bekijk dan hier de video of bekijk een compilatie op weverling.nl!

