Bloemenhoezen Vilosa

Bloemenhoezen, mooi verpakt!

http://Vilosa%20bloemenhoezen
http://Bloemenhoezen

De vraag

Na de nieuwe huisstijl van Vilosa hebben we ook de opdracht gekregen om de Vilosa bloemenhoezen aan te passen naar een nieuwe look. Yay, we love packaging! Het gaat om bloemenhoezen voor diverse segmenten, met per segment een andere doelgroep.

De aanpak

Ieder segment heeft een doelgroep, en dus een eigen uitstraling. Maar, de oplettende kijker kan het ruitpatroon van Vilosa in de bloemenhoezen terugvinden! Een bewuste keuze in overleg met de kweker, zodat dat de consument de Kalanchoë niet direct kan herleiden naar de producent.

De lijn voor het hoogste segment is Le Chic. En, de naam zegt het al, deze bloemenhoezen mochten een wat luxe uitstraling hebben. Daarom hebben we de hoezen voorzien van een sierlijk gouden lijnenspel. Classy! De elegante gouden lijnen doen het heel goed op de zachte pasteltinten.

Catchy is de pakkende naam van de zéér vrolijke tweede lijn en doet het altijd goed als presentje! De hoezen in dit segment zijn elke keer weer in een andere kleurenstelling te vinden rond feestdagen zoals moederdag, Valentijnsdag, kerst en Pasen. Het ruitpatroon zie je ook hier weer terug. Deze wil je meenemen!

En het ontwerp voor het laagste segment, maar zeker niet de minste, Le Bloom. Een eenvoudige ruitpatroon in rustige, frisse kleuren. Less is more. Door het wit gecombineerd met de frisse kleur azuurblauw knallen de frisse kleurtjes van de Kalanchoë je tegemoet. Aantrekkelijk en goed passend bij Vilosa.

http://Bloemenhoes

Het resultaat

Drie prachtig onderscheidende productlijnen! Le Chic en le Bloom hebben uitwerkingen in verschillende kleurencombinaties, allemaal in de ton sur ton kleuren. Door de frisse kleuren staan de bloemenhoezen te stralen in de schappen!

http://Productfotografie
http://Vilosa%20bloemenhoezen

Weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem contact op!

Dit moet je ook zien