strategie
Heb je omzetdoelstellingen, wil je een merk in de markt zetten of een duurzame relatie met je doelgroep realiseren? Met een doelgerichte strategie is de kans groot dat je een beter resultaat bereikt. Met een interactieve sessie leggen we de focus op de afstemming tussen jouw producten of diensten en je doelstellingen in combinatie met de doelgroep.
Je marketingstrategie beschrijft op welke manier je de doelen van je bedrijf of organisatie gaat realiseren. Bij het realiseren van zo’n strategie kijken we naar interne en externe factoren. Het doel is om een positionering te formuleren op basis van de onderscheidende waarden voor klanten, prospects en andere stakeholders.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Een paar keer per jaar de laatste informatie over strategie, tech en design!

Arjen Kapel
Meer weten over een goede strategie?
“Door een vernieuwde website en succesvolle campagne via verschillende kanalen, een bedrijfsvideo en nieuwe moderne website hebben wij al snel kunnen ervaren dat onze naamsbekendheid in de tuinbouw is verbeterd. We zijn nu online goed vindbaar, hebben reeds nieuwe contacten gelegd en hebben vele complimenten mogen ontvangen van huidige klanten over onze nieuwe website en andere online marketing activiteiten.”
