Campagnes

Activeer je doelgroep met een campagne!

Een campagne zet je in om een dienst of product onder de aandacht te brengen bij jouw doelgroep. Dit kan via diverse platforms, online en offline, en is vaak een korte periode te zien.

Een goede campagne begint met een duidelijke campagnestrategie. We starten met het schrijven van een plan. Hierin maken we de doelgroep, de boodschap, de doelstelling(en) en het budget inzichtelijk. Dit is de basis voor het creatieve concept.

Aan de hand van de campagnestrategie ontwikkelen we een campagneconcept, vaak met krachtig beeld en/of sterke slogan. Afhankelijk van waar de doelgroep zit, verwerken we het concept in on- en offline-advertenties, direct mailings, beurscampagnes, websites en digitale nieuwsbrieven. Het gebruik van sterke beelden en korte, krachtige teksten zorgen ervoor dat de boodschap goed aankomt.

Ook belangrijk is de kracht van herhaling. Met behulp van remarketing blijft je top of mind bij je doelgroep.
 

Bekijk onze sterke campagnes

Voor Yara Easyfeed hebben we een zeer succesvolle marketingcampagne en beurs ontwikkeld. En met de Airmix Opletten geblazen! Campagne is de beursdeelname voor Van der Ende Groep de meeste succesvolste ooit geworden. Orders voor Airmix werden zelfs in de stand beklonken! Kan het nóg doeltreffender?

Graphic designer

Linda van Rijn

“Een campagne is ideaal voor bereik en impact.”
Meer weten over een goede campagne?