Vuurenvaart

Een sterk merk als baken

Hoe laat je zien dat je méér bent dan vermogensbeheerder? Dat je koers biedt in onrustige financiële tijden? Samen met Vuurenvaart schreven we een brandstory die vertrouwen uitstraalt en richting geeft. En bepaalden we drie sterke kernwaarden: helder, persoonlijk en doordacht.

De visie van Vuurenvaart brachten we tot leven in een krachtige visuele stijl. De vuurtoren als beeldmerk staat centraal: een baken in de financiële branding. De stijl ademt rust, groei en duidelijkheid, precies wat Vuurenvaart biedt. Vanuit de nieuwe merkbasis ontwikkelden we communicatiemiddelen die raken én samenhang brengen. Voor klanten, maar ook intern. Ook een nieuwe website staat al op de planning.

Tijdens een drukbezocht event werd het vernieuwde merk succesvol gelanceerd.

Met een sterk verhaal en herkenbare stijl zet Vuurenvaart koers met vertrouwen.

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

SEA van SPEAX

Je hebt een sterk merk, een mooie uitstraling… maar zonder de juiste strategie blijf je onzichtbaar. Waarom wachten op klanten als je ze direct kunt bereiken?

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.