Van der Ende Group is dé toonaangevende leverancier én innovator op het gebied van pompen en waterbehandelingssystemen. De portfolio wordt steeds slimmer: analoge producten worden versterkt met geavanceerde technologieën.
Om deze transitie te onderstrepen mochten we een krachtige, overkoepelende campagne ontwikkelen, die meerdere slimme producten en innovaties kan omvatten. De campagne moest de intelligente transformatie van voorheen analoge producten communiceren en positioneren als dé keuze voor efficiëntie, betrouwbaarheid en duurzaamheid in de tuinbouwsector.
Hiervoor bedacht SPEAX niet alleen het campagnethema “Let’s boost waterpower with brainpower” maar introduceerden we ook Endeficial Intelligence als label voor alle slimme oplossingen.
De succesvolle lancering van de campagne was op de HortiContact-stand in Gorinchem en van de uitrol zul je ongetwijfeld nog veel gaan zien!
Fresh from SPEAX
SEA van SPEAX
Je hebt een sterk merk, een mooie uitstraling… maar zonder de juiste strategie blijf je onzichtbaar. Waarom wachten op klanten als je ze direct kunt bereiken?
Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.