Twee namen, één krachtige uitstraling
Sterk in de basis. Slim in de groei.
Luiten Greenhouses & Saarlucon zijn al jaren toonaangevend in scherminstallaties en turnkeyprojecten binnen de glastuinbouw, kassenbouw en tuincentrabranche. Maar de wereld staat niet stil en Luiten Greenhouses & Saarlucon Gewächshausbau dus ook niet. Tijd voor een merkidentiteit die net zo slim, sterk en toekomstbestendig is als hun projecten. SPEAX mocht aan de slag.
Hoe breng je twee gevestigde namen samen in één krachtige uitstraling, zonder dat ze hun unieke DNA verliezen? Luiten en Saarlucon wilden een merk dat vakmanschap ademt, vertrouwen uitstraalt en klaar is voor groei.
SPEAX ontwikkelde een merkstrategie die staat als de sterkste kasconstructie. Strak, functioneel en gebouwd op een ijzersterk fundament. Een frisse visuele identiteit, een scherpe positionering en een stijl die de kracht van beide bedrijven versterkt, onder één herkenbare paraplu.
Een uitstraling die matcht met de ambitie van Luiten en Saarlucon. Een huisstijl die niet alleen de rijke historie eer aandoet, maar ook hun ambitie en vakmanschap weerspiegelt. Krachtig, professioneel en met genoeg groeiruimte voor de toekomst. Want wat goed is, moet je laten groeien!
Fresh from SPEAX
SEA van SPEAX
Je hebt een sterk merk, een mooie uitstraling… maar zonder de juiste strategie blijf je onzichtbaar. Waarom wachten op klanten als je ze direct kunt bereiken?
Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.