Luiten Saarlucon

Twee namen, één krachtige uitstraling

Sterk in de basis. Slim in de groei.
Luiten Greenhouses & Saarlucon zijn al jaren toonaangevend in scherminstallaties en turnkeyprojecten binnen de glastuinbouw, kassenbouw en tuincentrabranche. Maar de wereld staat niet stil en Luiten Greenhouses & Saarlucon Gewächshausbau dus ook niet. Tijd voor een merkidentiteit die net zo slim, sterk en toekomstbestendig is als hun projecten. SPEAX mocht aan de slag.

De vraag

Hoe breng je twee gevestigde namen samen in één krachtige uitstraling, zonder dat ze hun unieke DNA verliezen? Luiten en Saarlucon wilden een merk dat vakmanschap ademt, vertrouwen uitstraalt en klaar is voor groei.

De oplossing

SPEAX ontwikkelde een merkstrategie die staat als de sterkste kasconstructie. Strak, functioneel en gebouwd op een ijzersterk fundament. Een frisse visuele identiteit, een scherpe positionering en een stijl die de kracht van beide bedrijven versterkt, onder één herkenbare paraplu.

Het resultaat

Een uitstraling die matcht met de ambitie van Luiten en Saarlucon. Een huisstijl die niet alleen de rijke historie eer aandoet, maar ook hun ambitie en vakmanschap weerspiegelt. Krachtig, professioneel en met genoeg groeiruimte voor de toekomst. Want wat goed is, moet je laten groeien!

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

SEA van SPEAX

Je hebt een sterk merk, een mooie uitstraling… maar zonder de juiste strategie blijf je onzichtbaar. Waarom wachten op klanten als je ze direct kunt bereiken?

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.