Project Description

The future is Bryte

Van een familiebedrijf naar een bedrijf van families

De vraag

Zwinkels Tomaten en Kwekerij Dukker vonden elkaar in dezelfde toekomstvisie en besloten om per 1 januari 2019 samen verder te gaan. Die fusie vroeg natuurlijk om een frisse, nieuwe identiteit.

De aanpak

Tijdens de strategische sessies bleek dat plezier in het werk een belangrijke drijfveer is bij beide families. Het doel van Bryte is o.a. klanten blij maken met een gezond en smaakvol product. De nieuwe naam moest daarom vrolijkheid en positiviteit uitstralen. Nadat onze longlist een shortlist was geworden, is er unaniem gekozen voor Bryte.

Bryte is kort en krachtig, heeft een fun element door de aparte schrijfwijze en staat voor de duidelijke weg die Zwinkels en Dukkers zijn ingeslagen. Bij deze vrolijke naam past een optimistisch, ‘handwritten’ font, waarin de oplettende kijker ook een glimlach kan herkennen! De huisstijl hebben we voorzien van een aantal gestyleerde vormen en heldere kleuren, die op elk huisstijlelement terug te vinden is.

Het resultaat

Wij hebben onze klant laten stralen met hun nieuwe look, waarmee ze helemaal gesteld staan voor de toekomst! Zo kunnen zij met recht zeggen: The future is Bryte!

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jou? Neem contact op!

Stuur een mailtje
Geef een belletje