Project Description

Skyline smoelen en verpakken

Groente wordt zo écht een cadeautje

De vraag

Rainbow International, onderdeel van telerscoöperatie Harvest House, schakelde onze expertise in voor Skyline. Een bestaande merknaam die nieuw leven wordt ingeblazen als lijn voor Nederlandse vollegrondgroenten en overzeese importproducten. Keywords bij de briefing? Kleur, ‘groenteboer-gevoel’, landelijk en authenticiteit. Een design waarbij het product optimaal naar voren komt. Appeltje, eitje… ehm… Pepertje, gembertje voor Speax natuurlijk!

De aanpak

Voor de juiste uitstraling hebben we een vriendelijk ogend font in een donkere maar toch warme paarstint gezocht. Deze kleur oogt modern en chique en contrasteert goed met de diverse versproducten in de doos. De liefde voor het product wordt uitgedrukt in het hartje boven de letter i, in vrolijk oranje.

Door middel van strakke, geometrische lijnen laten we het agrarische landschap zien. De frisse kleuren wit, oranje en groen combineren goed met het diepe paars. In het veld hebben we herkenbare icons geplaatst: een kas, windmolen, kruiwagen, tractor, etc. We hebben het landschap door laten lopen op alle zijden, waardoor je op zowel de doos als de pallet één grote, doorlopende afbeelding ziet. Een supersterke visual!

Het resultaat

Ben jij de verpakkingen al tegengekomen? Ze reizen inmiddels in twee formaten over de hele wereld en de lijn wordt snel uitgebreid. Een heel happy Harvest House, en wij zijn natuurlijk trots en blij met een toffe branding & packaging! Op naar nieuwe, healty projecten!

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jou? Neem contact op!

Stuur een mailtje
Geef een belletje