Project Description

Beurscampagne voor Yara

Winning at HortiContact 2019

De vraag

Voor HortiContact 2019 heeft Yara ons opnieuw benaderd voor een B2B-campagne rondom Substrafeed vloeibare meststoffen. Het doel: Nieuwe leads genereren. Twee jaar geleden hadden we al een supergave beursactie met een échte fruitmachine gerealiseerd. Die actie werkte toen zo goed, dat Yara deze graag vernieuwd én verbreed wilde herhalen.

De aanpak

Door middel van digitale banners, een nieuwe landingspagina en een nieuwsbrief hebben we een aantal weken vóór de beurs al gezorgd dat klanten en relaties van Yara goed op de hoogte waren van de beursactie.

Om onze klant helemaal te ontzorgen, hebben we de beursstand op maat ontworpen. Het fruitmachine-spel stond centraal, waardoor passerende bezoekers direct deelnemers werden. Met een mooie kans op een weekendje weg wilde iedereen wel een gokje wagen! Deelnemers ontvingen altijd een handige, opvouwbare bidon, en bij 3 op rij ook nog een t-shirt met het campagnethema: Bespaar met vloeibaar. Uiteraard was er in de stand ook voldoende ruimte voor de nodige zakelijke gesprekken.

Tegelijkertijd hebben we de vernieuwde campagne voor Calcinit (Energie voor elke teelt) gelanceerd. Door de Substrafeed-campagne letterlijk de hoogte in te tillen, werd het ene thema niet overheerst door de andere.

Yara-Beursactie-Beursstand-Brand-Activation-Ontwerp-Speax

Het resultaat

Een geslaagde beurs, met meer leads en connecties dan ooit! Een mooi totaalplaatje met verschillende onderdelen, fijne feedback van beursbezoekers en een resultaat om van te smullen. Yara was enorm blij met het eindresultaat en dus kunnen wij ook niet anders dan trots zijn!

Yara-Beursactie-Campagne-Online-Marketing-Landingspagina-Website-Speax
Yara-Beursactie-Campagnebeeld-Online-Marketing-Speax
Yara-Beursactie-Gadget-Brand-Activation-Speax

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jou? Neem contact op!

Stuur een mailtje
Geef een belletje