Project Description

Speax scóórt bij Topsport Westland!

Sportieve nieuwe identiteit

De vraag

Stichting Topsport Westland werkt samen met het Westlandse bedrijfsleven, sportverenigingen en organisaties om sporters verder te helpen in hun ontwikkeling. Na de samenstelling van een nieuw bestuur is Speax benaderd voor een nieuwe huisstijl: Een frisse, dynamische identiteit met een eigen opvallend karakter. En daar lopen wij natuurlijk voor warm!

De aanpak

Voor een dynamisch effect hebben we gekozen voor een lijnenspel als basis dat de sportvelden symboliseert waarop de sporters actief zijn, gecombineerd met losse elementen. De bonte kleuren geven de veelzijdigheid van de sporten weer, en maken het een vrolijk en modern geheel.

Sport is emotie. Om het design te versterken hebben we foto’s van sporters met grote zeggingskracht toegevoegd. Het sterke licht-donker contrast brengt wat spanning in het design. Op de website hebben we de dynamiek nog verder uitgewerkt door overlappende, transparante objecten toe te passen en de diagonale lijnen te vergroten.

Stichting-Topsport-Westland-Logo-Brand-Design

Het resultaat

Op 22 mei is de huisstijl geïntroduceerd tijdens de eerste door Topsport Westland georganiseerde MEET UP, compleet met rolbanners en een nieuwe evenementenkalender. Voorzitter Edwin Zuidgeest: ‘We zijn trots op het resultaat, we staan weer op de kaart!’

Een nieuwe huisstijl, een moderne website en een trotse klant. Dát is scoren met een hattrick!

Topsport-Westland-Identiteit-Fotografie-Speax---portfolio-Topsport-fotografie
Stichting-Topsport-Westland-Rollup-Brand-Design
Stichting-Topsport-Westland-Logo-Brand-Design
Topsport-Westland-Identiteit-Online-Marketing-Website-Fotografie-Design

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jou? Neem contact op!

Stuur een mailtje
Geef een belletje