Harvest House duurzaamheids­verslag

60 pagina’s duurzame daadkracht

Duurzaamheid is bij coöperatie Harvest House geen verplicht nummer, maar de rode draad. Vanuit die overtuiging ontwierpen wij een nieuwe duurzaamheidsstijl – fris, helder en richtinggevend – en werkten die consistent door in de volledige vormgeving van hun 60 pagina’s tellende rapportage. Van beeldtaal tot kleurgebruik: elk detail geeft hun duurzame ambities visueel weer.

Het resultaat? Een strategisch en inspirerend document dat helder laat zien hoe Harvest House vandaag al werkt aan de teelt van morgen. Transparant, doordacht en met oog voor wat écht telt.

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

SEA van SPEAX

Je hebt een sterk merk, een mooie uitstraling… maar zonder de juiste strategie blijf je onzichtbaar. Waarom wachten op klanten als je ze direct kunt bereiken?

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.