Dynaplant

De natuur doorgrond het merk versterkt

Sinds 2002 staat Dynaplant synoniem voor voortdurende innovatie, met een sterke focus op unieke kamerplanten. Nu de nieuwe directie aan het roer staat, is de koers naar de toekomst duidelijk: groei en ontwikkeling. En die ambitie vroeg om een nieuwe corporate identity.

De pay-off ‘Revealing Nature’ zegt alles: de passie van het team van Dynaplant ligt in het doorgronden van de natuur, om zo duurzame, unieke planten te kunnen creëren.
SPEAX heeft de volledige rebranding op basis van die drive uitgewerkt. Van het logo en de signing op de drie locaties tot het aanpassen van het Trade Fair-standdesign én natuurlijk een gloednieuwe website. Van Calla en Clivia tot Monstera, Strelitzia en Kentia, het uitgebreide assortiment vertelt het verhaal van de natuur, van het zaadje tot de mooiste kamerplant.

Dynaplant is klaar om de toekomst te veroveren!

Fresh from SPEAX

Je bent zo goed als je laatste werk, zeggen ze wel eens. Wij spreken liever over de meest recente cases, omdat we nog veel langer goed werk willen maken. Hoe dan ook: hier laten wij vol trots verse creaties uit onze kokers zien.

SEA van SPEAX

Je hebt een sterk merk, een mooie uitstraling… maar zonder de juiste strategie blijf je onzichtbaar. Waarom wachten op klanten als je ze direct kunt bereiken?

Onze website maakt gebruik van cookies voor betere prestaties, gedragsanalyse en gepersonaliseerde advertenties. We verbeteren de gebruiksvriendelijkheid door je websitegedrag te volgen en delen marketinggegevens met derden als je op “accepteren” klikt.